topbella

Thursday, September 3, 2009

CUTI SEM


bila cuti nak dekat da, perkara pertama yang aku akan fikir ialah athiyah...
hehehe...
rindu sangat ngan dia...
tertanya2 gak pa la dia da pandai skang...
sesampai ja aku kat rumah, aku trus menyerang athiyah..
hahahaha
cian gak kazen aku ni..
x myempat nak rehat.. da kena ngan aku..

da 3 minggu x balik rumah, banyak perkembangan sal athiyah y aku x tau..
perkara y mencuit hatiku ialah dia da pandai men tongkat2 dagu..
tengik ja la kat dalam gambar 2..
hehehe
mak sya slalu kata, pa la akal athiyah ni.. bkan akal bby...
hehehehe
aku rasa perkembangan dia terlalu cepat...

sepanjang masa cuti, masa aku habis main ngan dia..
assignment suma letak tepi...
hehehe
nasib la da siap..cuma ada sikit ja g y x lengkap..
klau x, naya gak la..

ni la klau org y da lma x da adik kecik...
hehehe
skali ada bby kat rmah, rsa cam x nak lpaskan ja..
hehehe
apa pun, sya sayang athiyah sgt2...;)

0 comments:

Post a Comment

aku dan hidupku

My Photo
ina
kota kinabalu, sabah, Malaysia
aku seorang anak kepada kedua orang tuaku.. seorang kakak kepada seorang adik dan seorang pelajar yang punya cita-cita untuk dikejar...
View my complete profile