topbella

Tuesday, September 8, 2009

J.U.A.R.A

pada hari yang lepas bersamaan 07/09/09...
pihak ipgm kampus keningau telah mengadakan pertandingan nasyid antara kelas...
waaaaa
napa ayat aku skema smcam ni...
hahahaha
klas kmi x mlpaskan peluang mgikuti pertandingan ini, slpas cekewa x dpt nak join nasyid ntuk mewakili IP...
hehehehe

seha ngan farah pun memulakan operasi...
operasi mencari lgu
hahaha
cian seha... tapi kmi hargai pngobanan ko m'gadaikan masa ko...
wlaupun byk assgnment, snggup jua ko...
hahaha
tjuk nasyid kmi dadah musuh negara dan ramadhan bulan berkat...
hehehehe
ada 8 group y join ptndingan ni...
hehehehe
dan kmi mnjdi pserta ke-5..

berdebar gak la...
cikgu maspi gelar kitaorg kumpulan hajah...
bab suma pkai jubah...
hehehe
da lma aku x pkai jubah, bila pkai rsa cam plik...
tp hti tenang ja..
ha... melalut sdah...
suma group bgi saingan y hbat..(yakah???)
hehehe
dan akhirnya, kumpulan shoutul usrah dinobatkan sbgai juara...
ngeeeeeeee
aku bahagia...
aku gembira...
hehehehe

0 comments:

Post a Comment

aku dan hidupku

My Photo
ina
kota kinabalu, sabah, Malaysia
aku seorang anak kepada kedua orang tuaku.. seorang kakak kepada seorang adik dan seorang pelajar yang punya cita-cita untuk dikejar...
View my complete profile