topbella

Saturday, April 16, 2011

...AIR MATAKU...

aku rasa da lama aku x menangis kot.. rasanya la...=D bila da sekali air mata tu kuar, aku rasa mcm nak kuar ja balik2... aish,susah betul nak kawal air mata sejak kebelakangan ni.. mudah sangat tersentuh..semalam, aku x tau kenapa aku boleh ingat kat dia.. dlm hati ada gak keinginan nak kontek dia, tapi x nak la.. hati berbelah bahagi.. so,nak elakkan perasaan tu, g ambil buku dan baca.. baca buku konon, padahal laptop ada kat dpan..wahaha.. sambil belek buku,sambil tgk laptop..tapi aku rasa mata 60% lebih tertumpu kepada skrin laptop..bukannya buku.. tiba2, aku perasan ada orang chat aku kat FB.. huh,berdebar gak.mcm x pernah chat pla kan..huhu.. bila buka, org yg chat aku tu adalah org yg aku ingt2...huhu..tersentuh gak hati.. trus nangis... aku rsa sgt2 truk.. napa aku blh nangis lagi.. aish... waktu tu aku rsa nak cptkan ja masa.. tp mana blehkan.. layan jalah dgn air mata yg mengalir..huh dan perasaan sdh itu berterusan sampai sekarang..huhu..ntah la..

0 comments:

Post a Comment

aku dan hidupku

My Photo
ina
kota kinabalu, sabah, Malaysia
aku seorang anak kepada kedua orang tuaku.. seorang kakak kepada seorang adik dan seorang pelajar yang punya cita-cita untuk dikejar...
View my complete profile